*just read the title* Quiz Who's Online | Find Members | Private Messages
Questions
Quizzes
Articles
My Journal
Forums
Take Quizzes | Play Trivia Game | Quiz Comments | My Quizzes | Favorites | +Add Quiz
ALL
PERSONALITY TESTS TRIVIA QUIZZES

LATEST
POPULAR RANDOM

All | Personality Test | Silly | Music | Movies | TV | Gaming | Sports | News | Science | Computers & Internet | Misc.

34,248 hits Rate me! Share Favorite | Flag 8 years ago by JustSmile

21 Things To Do When You`re Bored
*just read the title*
personality test from quiztron.com


Prev 1 2 3 4 5 6 ... 22 Next (showing 1-25 of 550)

Bottom Last Post

8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 4:00:14 PM EST (GMT-5)
*just read the title*
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 4:07:47 PM EST (GMT-5)
Changed it to 13 Things To Do When You're Bored... got lazy and ran out of ideas.
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:32:23 PM EST (GMT-5)
This is sooooooo long lol,

Good job!

8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:33:41 PM EST (GMT-5)
You feel my boredom.
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:34:51 PM EST (GMT-5)
On 1/6/2014 5:32:24 PM yazzy101 wrote:
Good job!

Thx Yazz!
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:36:39 PM EST (GMT-5)
On 1/6/2014 5:33:42 PM JustSmile wrote:
You feel my boredom.

Yesssssssssss

Lol your welcome

8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:39:14 PM EST (GMT-5)
Tbh, most of those things I wouldn't do myself... no matter my boredom.
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:40:40 PM EST (GMT-5)
Lol yeah like the dog whistle

I would NEVER do that :)

8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:41:55 PM EST (GMT-5)
now I wanna take the quiz it sounds like its funny
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:43:11 PM EST (GMT-5)
On 1/6/2014 5:40:41 PM yazzy101 wrote:
Lol yeah like the dog whistle I would NEVER do that :)

What about the snow angel thing?
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:43:42 PM EST (GMT-5)
On 1/6/2014 5:41:55 PM tictacs101 wrote:
now I wanna take the quiz it sounds like its funny

I warn you... it's sorta long... tho I could've made it longer.
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:46:33 PM EST (GMT-5)
Maybe lol
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:47:57 PM EST (GMT-5)
I would do pretty much everything except the thing with the peanut butter and jelly
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:48:58 PM EST (GMT-5)
Really?!? Even the zebra paint and lion cage one?
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:49:49 PM EST (GMT-5)
I WANNA DIE :D
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:50:25 PM EST (GMT-5)
OH GLOB! :P
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:52:33 PM EST (GMT-5)
I don't wanna die a normal death :P I wanna be killed TWICE
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:54:01 PM EST (GMT-5)
But by a lion... while you're painted to look like a zebra...? You're CRAZY!
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 5:56:49 PM EST (GMT-5)
YEAH IKR!
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 6:07:13 PM EST (GMT-5)
On Monday 1/6/14 - 5:49:49 PM tictacs101 wrote:
I WANNA DIE :D

8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 6:08:16 PM EST (GMT-5)
I'll add more when I think of some to make it actually 21.
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 6:10:28 PM EST (GMT-5)
On 1/6/2014 5:47:57 PM tictacs101 wrote:
I would do pretty much everything except the thing with the peanut butter and jelly

Wait, you'd rather have your butt pinched by random strangers than the pb & j thing?!?
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 6:13:22 PM EST (GMT-5)
yeah im not that flexible
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 6:15:22 PM EST (GMT-5)
...still.
8 yrs ago - Monday 1/6/14 - 6:16:33 PM EST (GMT-5)
and plus I would just stab em with the knife I have in my necklace

Prev 1 2 3 4 5 6 ... 22 Next (showing 1-25 of 550)



You need to be logged in to post a reply

New to YT? Create a Free Account ~ Have an Account? Log In

Top



10 Most Popular Quizzes Today
1 Find your music type!

2 Happy Birthday Riri! <3

3 Where Are You On The Social/Socio-Sexual Hierarchy?

4 tHE mOST ePIC sTORY oN qUIZTRON

5 Just bored. Wanna chat?

6 I Bet I Can Guess If You Are A Boy Or Girl

7 would i date u girls

8 Are you capable of murder?

9 Are you as crazy as me???

10 Are you a senpai?

More Quizzes
 
Edit